مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-27سياسي

رشت؛ میزبان کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی/ رونمایی از نشریه تخصصی نهضت جنگل


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت هایی مانند میرزا کوچک به ایران و جهان، یادآور شد: اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی از ساعت 9 صبح در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت هایی مانند میرزا کوچک به ایران و جهان، یادآور شد: اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی از ساعت 9 صبح در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

رضا ثقتی، از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک خان جنگلی در 10 آذر سال جاری به میزبانی رشت خبر داد و اظهار کرد: کنگره امسال ریشه در قدمت نهضت جنگل دارد، زیرا امسال یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان، این روحانی مجاهد و عظیم الشان را سپری می کنیم.

وی با بیان اینکه امسال میرزا کوچک و نهضت جنگل را در اقلیم و اطلس و جغرافیای گیلان محفوظ داشته ایم، افزود: باید پژواک صدای میرزا کوچک و نهضتش را به اقصی نقاط ایران و جهان برسانیم و لذا چهار اجلاسیه برای این کنگره تعریف کردیم که شامل تهران به عنوان پایتخت سیاسی، قم به عنوان پایتخت دینی، عراق به عنوان محور مقاومت و رشت به عنوان موطن میرزا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت وگوی خبری باران، با اشاره به برگزاری اجلاسیه تهران و لغو اجلاسیه عراق، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت؛ میزبان کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی/ رونمایی از نشریه تخصصی نهضت جنگل

رشت؛ میزبان کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی/ رونمایی از نشریه تخصصی نهضت جنگل